Пт. Сен 17th, 2021

Autotrans («Автотранс») першим на ринку автозаправних комплексів України презентував мобільну гру, синхронізовану з додатком. Клієнти компанії можуть виграти знижку на пальне у грі, а через застосунок — використати її.

Навіщо гейміфікація у сфері АЗК, як Autotrans вдалося синхронізувати формат АРР + game і яка вигода клієнту — прочитаєте далі за 5 хв.

Кейс

Запуск АРР Autotrans та mobile game Panda A-Runner. Синхронізація додатку та гри, комунікація з клієнтами через гейміфікацію. Сегмент – АЗК. Реалізація – 2021.

Мобільний додаток Autotrans (АРР)

Реліз – травень, 2021.

Розроблений для модернізації взаємодії з клієнтом і має високий рівень функціональності: безконтактна оплата, передзамовлення пального/товарів з магазину, нагороди, додаткові знижки, персональні сповіщення тощо.

Усього за 2 місяці промо-кампанії 20+ тис. завантажень. І це для регіональної мережі АЗК!

«Ми проаналізували основні потреби споживачів на АЗК: людям хочеться отримувати гарний сервіс, заощаджувати кошти та час. Усе це ми заклали в основу мобільного додатку. Високий показник завантажень свідчить як про успішну маркетингову та pr-стратегію, так і про реальну зацікавленість клієнта у якісному продукті. У планах – замотивувати користуватися додатком усіх клієнтів компанії до кінця року», — Світлана Луценко (директор департаменту маркетингу мережі АЗК Autotrans)

Panda A-Runner (game)

Реліз – липень, 2021.

Екшн-гра, нескінечний раннер, в якій бренд-герой Autotrans – панда – біжить по шосе, минає перешкоди та збирає квитки, які конвертуються у знижку.

Квитки випадають користувачам рандомно і дають одноразову фіксовану знижку на необмежену кількість літрів упродовж 30 днів після виграшу.

Розмір знижки:

-3 грн/л бенз, ДП

-1,5 грн/л газ

Гра синхронізована з мобільним додатком. Виграну знижку клієнт може використати через на будь-якій заправці мережі Autotrans.

«Успішний запуск додатку тільки підтвердив нашу впевненість у необхідності запуску гри вже зараз. Процес створення від ідеї до бета-тесту тривав менше пів року. Нам з підрядником важливо було випустити гру першими на своєму ринку – і ми зробили це!
Сфера АЗК традиційно вважається монументальною, яка важко приймає зміни і нововведення. Та вважаю, що релізом Panda A-Runner ми оживили цей ринок. Експерти та клієнти вже дали свою схвальну оцінку грі», —
Світлана Луценко (директор департаменту маркетингу мережі АЗК Autotrans)

Компанія впроваджує оновлені стандарти сервісності та робить акцент на клієнтоорієнтованість.

«Ми обрали стратегію наближення до споживача, тому що сучасна економічна реальність вже задовольняє всі основні потреби. Сьогодні у «керма» ті компанії, що продають враження, прив’язані до реального профіту», — Світлана Луценко (директор департаменту маркетингу мережі АЗК Autotrans)

Для кого Panda A-Runner?

Завдання – залучити цільову аудиторію, яка народилася зі смартфонами і не уявляє життя без них. Так зване покоління «Z». Його представники віддають перевагу аналітичному підходу в діях, ухвалюють виважені рішення. «Z-ти» більше довіряють близьким і лідерам думок, за якими стежать в соцмережах, ніж думці профільних експертів галузей. Завдяки інтерактиву та гейміфікації, яку ми запропонували, ЦА компанії розширилася.

«Якщо представник родини протестує нашу гру, побачать, що знижка за віртуальні перемоги цілком реальна, ми органічно приростаємо в завантаженнях гри», — Світлана Луценко (директор департаменту маркетингу мережі АЗК Autotrans)